FANDOM

Вогнесерд
Основна інформація

Стать:

Кіт

Належність:

Клан Грому

Статус:

домашня кицька(кошеня) - новак - воїн-глашатай-ватажок

Вік:

96 повней (8 років) на момент смерті

Причина смерті:

помер від ран завданих Тигрячих Зірки

Імена

Ланцюг імен:

Рудько - Вогнелап - Вогнесерд

Імена в оригіналі:

Rusty - Firepaw - Fireheart - Firestar

Дослівно:

Іржавий - Вогняна лапа - Вогняне сердце - Вогняна зiрка

Появи

Живий (-а):

Від "На волю!" , "Лiс секретiв", "Бушубщая стихия" "Небезпечна стежка", "Битва за лiс"

Навчання

Наставник (-i):

Левосерд і Тигрокіготь(тимчасово і не офіційно), Синьозірка

Вогнесерд —  увесь вкритий ранами смугастий кіт з густою рудою шерстю і зеленими, мов трава, очима.

Сім'я

Мати:

  • Горiшка; статус невідомий, швидше за все, мертва.

Батько:

  • Джейк; мертвий, місце проживання невідомо.

Сестри:

  •   Принцеса; жива (підтверджено Ерін Хантер).

Єдинокровна сестра:

  • Рубінка; статус невідомий.

Єдинокровні брати:

  • Бич; мертвий, місце проживання невідоме.            

Пара:

Дочки:

  • Літуча Білка; жива
  • Листяне Озеро; жива

Біография                                                                                                                                                    

Життя до племені

Вогняна Зоря народився домашнім котиком і носив у той час ім'я Іржавий. Він дружив із сусіднім котом Кляксою.

Іржавому часто снилися дивні сни, у яких він опинявся в незнайомому лісі, на полюванні. Він часто сидів на паркані і дивися на ліс, що привернуло увагу Синьої Зорі під час патрулювання. Якось вона побачила, як він полював на мишу, і замислилася над пророцтвом Пятнолистої . Лідерка доручила Сіролапу слідкувати за домашнім котиком. В кінці кінців, Іржавий побачив Сіролапа, і від нього дізнався про існування лісних котів. В момент цієї розповіді з лісу вийшли Синя Зоря і Левине Сердце. Вони запропонували Іржавому вступити в Клан Грому. На наступний день він разом з Левиним Сердцем та Сніжнобуром відправляється в табір Громового Клану. Там Синя Зоря розповідає племені про нового учня і дає йому нове ім'я Вогнелап.

Навчання

Навчанням Вогнелапа спочатку займалися Тигриний Кіготь (Тигрина Зоря) і Левине Сердце, але офіціальною наставницею пізніше стала Синя Зоря.

У новоспеченого учня зав'язуються дружні стосунки з Сіролапом і Вранолапом, у той час як Димолап і Пісчанолапка зневажають Вогника за його походження.

Знахарка Пятнолиста проявляє до нього більше, аніж дружні відчуття, але це виявляється пізніше.

Ще через певний час він находить на громовій тереторії слабку Щербату і нагодовує її, але їх тут знаходить патруль Громових котов.

Синя Зірка заявляє, що він порушив воїнський закон тим, що нагодував чужого воїна ,і покаранням йому буде догляд за старої Щербати.

Вогнелап дізнається від Вранолапа, що Тигриний Кіготь убив попереднього глашатая племені – Червонохвоста — і що може убити самого Вранолапа, якщо той кому-небудь це розкаже. Вогнелап заспокоює друга й допомогае йому втікти від наставника на ферму до Ячменя. Після битви з кланом Тiней під крівництвом Зiрколома, Вогнелап і Сіролап стають воїнами. Вогнелап отримує ім'я Вогняне Сердце, а Сіролап – Сірополос.

Життя воїна

Незабаром Синя Зірка доручає Вогняному Сердцю і Сірополосу знайти і повернути клан Вітру, вигнаний Зірколомом. Воїни успішно справляються з завданням. Вогняне Сердце стає наставником Сажошкірої. Пізніше воїн застає Сірополоса на побаченні з Срібловодною, кішкою з Річного клану, яка одного разу врятувала сірому воїнові життя. Вогняне Сердце дорікає закоханихмв порушенні Воїнського закону. Коли Синя Зоря захворює Зеленим Кашлем, Вогняне Сердце біжить за котячою м'ятою. В цей час Тигриний Кіготь навіщось кличе Синю Зірку на Гуркотячу Стежину, але та не може прийти через хворобу. Розшукуючи котячу м'яту, Вогняне Сердце чує крик болю і біжить на нього. Виявляється, його учениця не послухалася наставника і потрапила в пастку, підлаштовану Тигриним Кігтем для Синьої Зорі на Гуркотячій Стежині. Сажошкіра потрапляє під чудовисько і стає калікою яка більше не може більше вчитися на воїна. Вогнегрив сильно переживає за неї, крім того, йому як і раніше доводиться приховувати побачення Крутобіка з Сріблянкою. Вогнегрів зустрічає свою сестру, домашню кицьку Принцесу, яка незабаром віддає братові свого первістка Хмарка. Вогнегрив приносить його плем'я. Коти незадоволені, але рішенням Синьої Зірки Хмарка стає частиною Грозового плем'я і стає прийомним сином Чорнобурки. Вогнегрив і Крутобік допомагають Річковому племені під час повені і рятують кошенят. Поступово Вогнегрив дізнається, що Синя Зірка – матір Каменю і Невидимки і кохана Жолудя, кота з Річкового племені. Хмарка підростає і стає зброєносцем Вогнегрива, отримуючи ім'я Білиш. Незабаром Вогнегрив викриває Кігтя і рятує Синю Зірку від його нападу. Кіготь виганяється, а спаситель призначається новим глашатаєм Грозового племені.

Час глашатая

З-за зради Кігтя душевне здоров'я Синьої Зірки сильно похитнулося, і Вогнегрив змушений приховувати її стан від племені. Між ним і Піщаною Бурею, колишньої Гірчицею, зароджуються відносини. Під час пожежі в лісі гине Щербата, а Вогнегрив мучиться сумнівами: чи не зробив він помилку, витягнувши з палаючого табору сина Кігтя Ежевичку, але залишивши там Щербату. Пожежа погіршує стан Синьої Зірки, і Вогнегриву доводиться вести плем'я на Ніч племен. Кермо влади все більше і більше переходять в лапи Вогнегрива, і йому доводиться справлятися з новими напастями. Він стає наставником Ежевички. Незабаром коти виявляють на своїй території зграю диких псів, і Огнегрів розробляє план, за яким коти заманюють псів в ущелині. Все проходить успішно, поки не з'являється Зіркоцап – Кіготь, став ватажком племені Тіней. Він нацькував на Грозове плем'я собак. Синя Зірка допомагає Вогнегриву впоратися з ним і з собаками, але сама падає в ущелину і гине, втрачаючи свою останню життя. Над нею стоять її діти - Камінь і Невидимка. Перед смертю вона зізнається, що у неї відкрилися очі і вона вважала своїм обов'язком допомогти племені, і просить вибачення у своїх дітей за те, що вони так довго не знали свою справжню матір. Камінь і Невидимка прощають її і проводжають в Зоряне плем'я. Вогнегрив стає новим ватажком.

На чолі племени

Вогнегрив отримує дар дев'яти життів і нове ім'я – Вогнезвірка. Але на церемонії він отримує страшне пророцтво, яке ніяк не може зрозуміти. Незабаром Зіркоцап об'єднується з Річковим племенем, утворюючи Тигряче плем'я. Він приводить в ліс міських котів – Криваве плем'я, що не підкоряється Військовому законом. Грозовому племені доводиться об'єднатися з племенем Вітру і дати відсіч агресії Тигрячого племені. Після смерті Зіркоцапа від удару Біча, Кривавого вождя племені, всі чотири лісових племені гуртуються проти нового ворога. Вони називають себе Левиним племенем і вступають в бій з Бичем і його воїнами. У цій битві Вогнезвірка втрачає своє перше життя, але вбиває Бича, який не володіє даром дев'яти життів. Також у цій битві проти Кривавого племені гине перший глашатай Вогнезвірки – Буран. Після цього Криваві коти біжать, а Левине плем'я розпадається на колишніх чотири. Надалі Вогнезвірка практично перестає бути головним героєм оповідання, але все ж відіграє важливу роль в книгах. Ще йому належить відшукати і відродити Небесне плем'я, що колись жило поруч з іншими чотирма. Він відправляється з Піщаною Бурею за кордону племен і виявляє котів, які потерпають від засилля щурів. Огнезвезду вдається відродити плем'я, і він повертається додому. У них з Піщаною Бурею народжуються дві дочки – Білочка і Листвічка. Коли в лісі з'являються Двоногі, Вогнезвірка щосили намагається вберегти своє плем'я, але втрачає Крутобіка, якого схоплюють Двоногі. Після повернення Ожини і його супутників він веде своє плем'я на нові території разом з іншими ватажками. Вони знаходять нову територію і облаштовуються там. Протягом довгого часу Вогнезвірка продовжує правити Грозовим плем'ям.

Він згадує пророцтво, яке колись повідав йому Небосхил: «Прийдуть троє, кров твоєї крові, і могутність зірок буде у них в лапах». Він думає, що це Білохвіст і його дочки. Пізніше він думає на своїх онуків, але й це невірно. Він давно зауважує хоробрість Левосвіта в бою і знає, що Воробій може проникати в думки інших котів. Потім народжується третя, їй надається Голубка. Вогнезірка зауважує дивна: вона говорить про те, що воду в озері перекрили бурі тварини, якими виявляються бобри. Пізніше Вогнезірка наважується розповісти трьом про пророцтво, але вони відповідають, що все знають. Вогнезірка каже, що вони можуть у будь-який момент на нього покластися і що їх секрет залишиться потай від племені. Вогнезірка стає четвертим в пророцтві. Він втрачає свою останнє життя в битві з Похмурим лісом.

Цікаві факти

  • За основу Вогнезірки був узятий відомий кіт Кейт Кері, Шреди.
  • Хантери вважали, що в першому циклі історія Огнезвезда в значній мірі була завершена, тому вони почали новий цикл від імені іншого персонажа.
  • Любовні стосунки між Вогником і Пістряволистоі не були показані, так як кіт в той час був зовсім юним учнем і навіть якщо б Ряболиста не померла, вони б не були парою.
  • Вогнезірка ніколи не любив Пепелицю, але та любила його, приховуючи свої почуття.
  • Вогненна Зiрка та Біч – єдинокровні брати.
  • Він був помилково зображений з бурштиновими очима на англійських обкладинках «Ліси секретів» і «Битви за ліс».
  • Він був помилково описаний золотистим в англомовному виданні.
  • Один з кошенят Листвяной Зірки названий на честь Вогнезірки – Вогнелистая.
  • Кейт Кері підтвердила, що Вогнезірка загинув від ран.
  • Підтверджено, що він ніяк не пов'язаний з засновником Грозового племені, Грімом.
  • В одному з чатів було згадано, що Вогнезірка втратив життя, допомагаючи Горілому і Ячменю.
  • Він кілька разів згадувався як Вогненний Шторм (Firestorm) в оригінальному виданні,
  • Він помилково був названий військовим ім'ям, коли вже став ватажком.
  • У «Четвертому зброєносці» помилково був названий Острозіркою.
  • У «Героях племен» було помилково сказано, що Принцеса віддала Хмарка Вогнезірке тоді, коли він став ватажком.
  • У «Місії Огнезвезда» було помилково сказано, що у нього залишилося 6 життів, хоча на той момент їх було 8.
  • Він був названий поводирьським ім'ям, хоча на той момент був воїном.
  • Якби Кейт могла дати йому людське ім'я, вона назвала б його Коліном.
  • У відповідь на питання, чому Вогнезірка просто не загинув від кігтів Зіркоцапа, Кейт відповіла, що автори не могли дозволити йому померти від лап лиходія, але його довелося «вбити» за логікою «долі й характеру».
  • У «Героях племен» Вогнезірку зобразили без смужок.
  • В оригіналі «Світанку» його описали як темно-червоного.

Зображення

Фотографії

Виноски

Грозове плем'я

Ватажки

Грiмозірка Warrior Icon.png Совина Зірка Warrior Icon.png Білозірка Warrior Icon.png В'юркозiрка Warrior Icon.png Левозірка Warrior Icon.png В'юнозiрка Warrior Icon.png Світлозірка Warrior Icon.png Сичозірка Warrior Icon.png Вогнянозірка Warrior Icon.png Зоряний Дуб Warrior Icon.png Оленьова Зірка Warrior Icon.png Гострозiрка Warrior Icon.png Сонцезiрка Warrior Icon.png Синя Зірка Warrior Icon.png Вогнезірка Warrior Icon.png Ожинова Зірка

Глашатаї

Блискавкохвiст Warrior Icon.png Лозохвiст Warrior Icon.png Строкотка Warrior Icon.png Зеленоочка Warrior Icon.png Лістопаднічка Warrior Icon.png Насіння Warrior Icon.png Бджолохвiст Warrior Icon.png Плямистий Warrior Icon.png Змiезуб Warrior Icon.png Палкохвiст Warrior Icon.png Левогрив Warrior Icon.png Зiркоцап Warrior Icon.png Warrior Icon.png Буран Warrior Icon.png Крутобiк Warrior Icon.png Білка Warrior Icon.png

Цілителі

Хмарник Warrior Icon.png Кислопик Warrior Icon.png Грушівка Warrior Icon.png Боривітер Warrior Icon.png Овесница Warrior Icon.png Гавакрыл Warrior Icon.png Морошка Warrior Icon.png Гускохвiст Warrior Icon.png Пышновус Warrior Icon.png Строкатолиста Warrior Icon.png Щербата Warrior Icon.png Попiлица Warrior Icon.png Листячка Warrior Icon.png Горобець

Воїни

Кленовниця Warrior Icon.png Вихрогон Warrior Icon.png Мiсяцинниця Warrior Icon.png Анемона Warrior Icon.png Строкатолапа Warrior Icon.png Бiлогривка Warrior Icon.png Гостролап Warrior Icon.png Дрiздовик Warrior Icon.png Частокіл Warrior Icon.png Вiтрогон Warrior Icon.png Дим Warrior Icon.png Бурий Warrior Icon.png Синьоочка Warrior Icon.png Чорнобурка Warrior Icon.png Білохвіст Warrior Icon.png Яролика Warrior Icon.png Тернина Warrior Icon.png Очеретинка Warrior Icon.png Мiдуниця Warrior Icon.png Вуглик Warrior Icon.png Березовик Warrior Icon.png Бiлолапа Warrior Icon.png Довголап Warrior Icon.png Левосвiт Warrior Icon.png Гостролиста Warrior Icon.png Ягідник Warrior Icon.png Мышовус Warrior Icon.png Горішниця Warrior Icon.png Попiлогривка Warrior Icon.png Мiдобока Warrior Icon.png Маківка Warrior Icon.png Голубка Warrior Icon.png Іскра Warrior Icon.png Джміль Warrior Icon.png Скрокатоцвiтик Warrior Icon.png Голкогривка Warrior Icon.png Вишнева Warrior Icon.png Кротовус

Старійшини

Човгун Warrior Icon.png Зяблица Warrior Icon.png Бур'ян Warrior Icon.png Камнiхвiст Warrior Icon.png Вогняносвiтик Warrior Icon.png Кошлат Warrior Icon.png Куцехвiст Warrior Icon.png Горобина Warrior Icon.png Кривуля Warrior Icon.png Безвух Warrior Icon.png Клапоть Warrior Icon.png Рожевохвiстка Warrior Icon.png Горностайка Warrior Icon.png Злотошийка Warrior Icon.png Білосніжка Warrior Icon.png Довгохвiст Warrior Icon.png Пензлик Warrior Icon.png Пурди Warrior Icon.png Піщана Буря Warrior Icon.png Міллі Warrior Icon.png

Зброєносці

Нiжнолапка Warrior Icon.png Горілий Warrior Icon.png Швидколап Warrior Icon.png Копуха Warrior Icon.png Кротик Warrior Icon.png Збiжжянушка Warrior Icon.png Блисточка Warrior Icon.png Вiльхолап

Кошенята

Листочок Warrior Icon.png Лепесточек Warrior Icon.png Плямочка Warrior Icon.png Нічка Warrior Icon.png Туманка Warrior Icon.png Мошка Warrior Icon.png Сніжок Warrior Icon.png Дрiздовушка Warrior Icon.png Гостролисточка Warrior Icon.png Хвоинка Warrior Icon.png Гілочка

Річкове плем'я Warrior Icon.png плем'я Вітру Warrior Icon.png плем'я Тіней Warrior Icon.png Небесне плем'я Warrior Icon.png Зоряне плем'я Warrior Icon.png Похмурий лісШаблон:Персонажі ГП

Випадкова вікі