FANDOM

Горiшка
Основна інформація

Стать:

кiшка

Статус:

домашня кицька / королева

Імена

Ланцюг імен:

Горiшка (?)

Імена в оригіналі:

Nutmeg

Дослівно:

Мускатний горіх

Появи

Живий (-а):

в «Вогні і льоді»

Горiшка - смугаста біло-коричнева кішка

Бiографiя

Цикл «Воїни»

Горішка формально не згадується в книгах, але про неї згадують як про матір Вогненной Зiрки.

Стань Диким

Вона згадується, хоч і не по імені, коли Вогник говорить Щербатої, що його батьки є домашніми.

Вогонь i лiд

Хоч вона і не називається по імені, Вогнегрів бачить сон, де він, будучи кошеням, лежить під боком матері, разом з братами і сестрами. На наступний ранок він згадує про неї, коли бачить, як Чорнобурка допомагає встати на лапки впав кошеняті, і думає, що Горiшка точно так же дбала про своїх дітей.

Коли він вперше розмовляє з Принцесою, він запитує, де зараз знаходиться їх мати. Сестра відповідає, що вона до цих пір живе зі своїми господарями. Вона також каже, що їх брати і сестри живуть на цій же території двоногих

Iнші джерела

Горішка згадується по імені, про неї є трохи детальної інформації поза основної серії.

Warriors App

"Незадовго до народження кошенят Горiшке сниться сон за участю її рудого сина, який вже дорослий сидить на величезній скелі, високий і гордий. Вона кличе його, але кіт не відгукується. Хто знає, може, це Скала на галявині Чотирьох Дерев?"

Даний опис матері Вогнезiрки є в додатку Warriors App для Android в інформації про Вогнезiрку.

Пам'ять племен

У розділі про Бiча і Кiстяка Горiшка згадується як пара Джейка, мати Принцеси і Вогнезiрки.

Цікаві факти

  • Горішка не знала, що Вогнезiрка став диким котом.
  • У книзі є ще дві Nutmeg, обидві черепахові. Кейт Кері підтвердила в своєму блозі, що всі троє зовсім різні і не мають нічого спільного. Перша Орешка була мигцем згадана в «Помсти Зоряного Луча» і про неї нічого невідомо, а друга входить в зграю Шахрая.

Галерея

Фотографії

Випадкова вікі