FANDOM

Гостролиста
Основна інформація

Стать:

кішка

Належність:

Грозовое плем'я - Зоряне плем'я

Статус:

кошеня - учениця цілительки - зброєносець - войовниця - одинак - войовниця - зоряний предок

Вік:

36 місяців (3 роки) на момент смерті

Причина смерті:

рани, нанесені духом Коршуна

Імена

Ланцюг імен:

Остролісточка - Остролапка - Гостролиста

Імена в оригіналі:

Hollykit - Hollypaw - Hollyleaf

Дослівно:

Кошеня гостролистий - Лапа гостролистий - Лист гостролистий

Появи

Живий (-а):

від « Прохання Ліствічкі» до « Головною надії», в « Героїв племен», « Битвах племен»

Мертвий (-а):

в « Головною надії »,«  Пам'яті племен »

Навчання

Наставник (-i):

Ліствічка, Бурий

'Гостролиста' - це сухорлява кішка з довгою м'якої чорної шерстю, з пронизливими зеленими очима, довгими лапами і пухнастим хвостом.

Характер

Характер Гостролистий досить непростий. Намагається бути найкращою у всьому, честолюбна. Беззастережно віддана Військовому закону, і завдяки цьому вона ніколи не піде на зраду. Ніколи не потерпить порушення кордонів чи іншого злочину закону. Але ця відданість послужила гостролистий погану службу, оскільки, дізнавшись правду про своє походження, вона сама для себе опинилася порушницею закону, що призвело до жорстоких душевним мукам і нерозумним вчинкам. Згодом гостролистий подолала цей душевну кризу і перетворилася в розважливу і спокійну кішку, що не приймає необдуманих рішень і усвідомлює відповідальність за скоєні вчинки.

Сім'я

Список родичів

Матір:

'Батько:'

  • Грач: живий (на період «Тіні Когтегріва»).

Прийомна мати:

  • Білка: жива (на період «Тіні Когтегріва»).

Вітчим:

'Брати:'

  • Львіносвет: живий (на період «Тіні Когтегріва»);
  • Воробей: живий (на період «Тіні Когтегріва»).

'Єдинокровний брат:'

  • Вітерець: живий (на період «Тіні Когтегріва»).

Двоюрідні брати:

  • Ольхогрів (Alderheart): живий (на період «Тіні Когтегріва»);
  • Можжевелка (Juniperkit): мертвий, швидше за все живе в Зоряному племені.

Двоюрідні сестри:

  • Блёстка (Sparkpelt): жива (на період «Тіні Когтегріва»);
  • Астрочка (Dandelionkit): мертва, швидше за все живе в Зоряному племені.

'Дідуся:'

' 'Бабусі:'

'Двоюрідні бабусі:'

'Двоюрідні дідуся:'

  • Біч: мертвий, місце проживання невідоме;
  • Панчоха: статус невідомий;
  • Угольок: мертвий, мешкає в Зоряному племені.

'Прадід:'

  • Ярохвост: мертвий, мешкає в Зоряному племені;
  • Джейк: мертвий, місце проживання невідоме;
  • Ореховонос: мертвий, мешкає в Зоряному племені.

'Прабабусі:'

  • Мускатка: статус невідомий, швидше за все мертва, місце проживання невідоме;
  • Луговінка: мертва, мешкає в Зоряному племені.

'Прапрадід:'

  • Змеезуб: мертвий, мешкає в Зоряному племені;
  • Космач: мертвий, мешкає в Зоряному племені.

'Прапрабабусі:'

  • Зарянка: мертва, мешкає в Зоряному племені.

'Дядя:'

  • Орлішка: мертвий, мешкає в Зоряному племені.

'Тітка:'

Больше

Дядя:

  • Холмик (Hillkit): мёртв, обитает в Звёздном племени.

Тётя:

  • Пуховинка (Downkit): мертва, обитает в Звёздном племени.
  • Источник:

' 'Двоюрідні прадідуся:'

  • Клаптик: мертвий, мешкає в Зоряному племені;
  • Дим: мертвий, мешкає в Зоряному племені;
  • Горілий: мертвий, мешкає в Зоряному племені.

'Двоюрідні прабабусі:'

'Племінниці:'

'Племінник:'

  • Тростіннік (Fernsong): живий (на період «Тіні Когтегріва»).

Біографія

Остролісточка зі своїми братами Воробьішко і Левенятком вирішує знайти дитинчат загиблої лисиці, яку знайшли на території Грозового племені в капкані. Однак втручання кошенят тягне погані наслідки, тому що Воробьішко падає з краю яру і непритомніє. Спостерігаючи за Ліствічкой, яка оглядає рани Воробьішко, Остролісточка вирішує стати цілителькою. Вона хоче бути корисною для свого племені і піклуватися про нього саме в ролі цілительки.

Остролісточка отримує ім'я Остролапка після того, як стає ученицею цілителя і Ліствічка погоджується бути її наставницею. Остролапке важко дається запам'ятовування назв трав і їх застосувань, але, коли Ліствічка бере її на бойову тренування, вона схоплює все на льоту. Остролапка вирішує стати звичайною ученицею, щоб тренуватися і стати войовниці, і просить Огнезвёзд а і Ліствічку про виконання свого бажання. Бурий стає її наставником. Під час Денного Ради вона виграє в змаганні з Вересколапкой, ученицею племені Вітру, яку тренували більше, ніж Остролапку. Після того, як вона перемогла Вересколапку, вона збентежена тим, що Горобчик пробіг повз неї і навіть не привітав її з перемогою. Пізніше вона дізнається, що він втік, щоб врятувати Вітерця і Львінолапа, що впали в борсукове лігво. Вона хвилюється за свою подругу з Річкового племені Івушка, тому що Річкове плем'я покинуло свій табір і перейшло на Острів Рад через якійсь невідомій іншим проблеми. Вона просить Воробушка дізнатися у Ивушки, що відбувається в Річковому племені, тому що вона сама не учениця цілительки і не побачить її в ніч Половини Місяця. Остролапка вирішує сама довідатися, що діється в Річковому племені, і її беруть в полон у тимчасовому таборі Річкового племені, поки Білка не забирає її. Вона і її близька подруга Пепелінка знаходять Львінолапа, який зустрічається з Вересколапкой. Вона не схвалює їх відносин, але і не видає їх. Львінолап, Остролапка і Горобчик шукають зниклих кошенят племені Вітру. Вересколапка і Вітерець приєднуються до них, і вони рятують кошенят з тунелів, які її брат і Вересколапка використовували для своїх зустрічей. Остролапка продовжує тренуватися. Під час мисливського патруля Речушка говорить, що Остролапка - хороша мисливиця через сильні задніх лап. Пізніше Остролапка розкриває Пепелінке свій план гарненько вивчитися на мисливицю, а потім вже тренуватися як войовниця. Остролапка також думає, як вона може стати предводителькою Грозового племені, і лякається свого честолюбства, але пізніше переконує себе, що ніякого честолюбства у неї немає. Остролапка і її брати дуже хочуть побувати в Клані Падающей Води. Їм це вдається, і перед цим Остролапка разом з Білкою йдуть за Грачем в плем'я Вітру. Вона зауважує, що у Вітерця і Грача напружені відносини. Остролапка розуміє, що не хотіла б, щоб її батьком був Грач, тому що він «дивний». Остролапка зі своїми братами горобчика і Львінолапом подорожує до Клану Падающей Води. Під час походу вона, Львінолап і Вітерець входять в сарай, щоб пополювати. Остролапка не думає, що це гарна ідея, але погоджується піти, тому що хоче допомогти їм. Львінолап каже, що вона одна з найкращих мисливиць в племені. На них нападають собаки, але зброєносців рятує кіт Пурди. Після цього вона витягує у нього бліх в знак подяки. Вона виявляє, що господарі Пурди померли і він живе самостійно. Остролапка каже, наскільки його життя гірше, ніж старійшин племені. Коли група котів приходить до Клану Падающей Води, вона з Львінолапом і Вітерцем вчить Майбутніх битися. До битви з загарбниками Остролапка, Львінолап, Горобчик і Галька проходять через дірку в стелі, щоб відлякати королев з кошенятами. Остролапка завзято бореться, а після битви вона боїться за Львінолапа через кров, яка вкрила його, думаючи, що це його кров. Горобчик розповідає їй і Львінолапу пророцтво.
Остролапка сильно хвилюється через пророцтва і сердиться, коли Львінолап не робить великої уваги до нього. Вона хоче використовувати свою силу, щоб зберегти Військовий закон. Остролапка знаходить інший тунель, який призводить на територію племені Вітру, але не говорить Львінолапу, щоб він не зустрічався з Вересколапкой. Під час битви з плем'ям Вітру і річковим Остролапка просить допомоги у племені Тіней і допомагає Мишеус у в битві. Остролапка першої бачить Сол а на території племені Вітру і думає, що це лев. Пізніше вона допомагає своїм братам знайти Сола, який заворожує її своїми бурштиновими очима. Також вона отримує ім'я войовниці гостролистий. Гостролиста, Воробей і Львіносвет створюють підроблений знак від Зоряного племені, який вимагає повернути плем'я Тіней до Військовому закону. Коли під час пожежі Угольок не дає їй і її братам вибратися з вогню, Білка говорить йому, що не вона їх мати і Ожина не їхня батько.
Після таємничої смерті Уголька, Ліствічка знаходить шерсть гостролистий в його пазурах. Пізніше її включають в патруль, який повинен знайти Сола. Вони йдуть до Місця-Де-Тоне-Сонце на пошуки, оскільки Огнезвёзд вірить, що вбивство Уголька було помстою Сола. Після того, як стають відомі справжні батьки гостролистий, Горобця і Львіносвета, гостролистий не вірить в те, що вона дочка цілительки і полукровка. На Раді вона оголошує, що Білка і Ожина чи не її батьки. Вона каже, що це Ліствічка і Грач. Гостролиста залишає Рада і повертається до Грозовому племені. Вона знаходить смерть-ягоди для Ліствічкі і намагається змусити цілительку з'їсти їх. Ліствічка каже, що вона і так все втратила і смерть не була б гірше для неї. Гостролиста тікає з табору. Воробей з Львіносветом хочуть наздогнати її, але вона впадає в підземні тунелі, і вхід в них завалює камінням. Тому Львіносвет і Воробей не можуть дістатися до неї. Правду про вбивство Уголька вони вирішують не відкривати племені. Вони кажуть, що гостролистий полювала за білкою, а та побігла в тунелі, і їх там завалило. Все плем'я оплакує гостролистий як хорошу мисливицю племені. Гостролиста довго бродить по тунелях, де зустрічає Листопада. Перед битвою з похмурими Лісом на території Грозового племені з'являється лисиця, яка ледь не з'їдає Вішнелапку і Кротолапіка. Гостролиста проганяє хижачку, і зброєносці розповідають племені про «хорошому кота», але вірить їм тільки Воробей. Під час огляду Кротолапіка він проникає в його спогади і переконується, що в ожині дійсно був кіт. Воробей розповідає Львіносвету про ймовірність того, що це гостролистий, і той відправляється на пошуки. Але Львіносвет знаходить Сола. Сол сіє смуту в Грозовому таборі. Пізніше Голубка дізнається про його плануванні нападу на плем'я Вітру, і вони з Іскрою знаходять в підземних тунелях воїнів племені Вітру, яких Сол також підмовляє напасти на Грозовое плем'я. Але войовниці заблукали і виявляють гостролистий, яка виводить їх з тунелів. Львіносвет призводить гостролистий в табір Грозового племені, де Огнезвёзд приймає її назад. Кішка дізнається від братів, хто став Третьою обраницею і визнається у вбивстві Уголька, порятунок зброєносців і таємної допомоги Грозовому племені. Незабаром Огнезвёзд розповідає Грозовим котам про плани Сола, і гостролистий вчить воїнів битися в тунелях. Під час битви гостролистий може вбити Сола, де той говорить, що багато місяців тому його образило плем'я, що жило в піщаному яру далеко від озера.

Прохання Ліствічкі

Остролісточка народжується у Ліствічкі від Грача далеко від Грозового табору. Після народження кошенят Білка пропонує назвати дівчинку Остролісточкой, адже шерсть у неї дуже схожа на кору гостролиста. Ліствічка думає назвати дочку на честь Грача, але сестра переконує її, і вона після довгих роздумів погоджується.

Кошенята ростуть, і одного разу, коли малюки жартівливо б'ються, цілителька бачить свою дочку і хвалить її. Остролісточка допомагає Воробьішко в грі, підштовхуючи йому моховий кульку. Потім брати змагаються в стрибках, і, коли Воробьішко невдало падає, кішечка називає його дурним. Остролісточка кричить Ліствічке, що Воробьішко впав в яму, і знову називає брата дурним. Цілителька просить Воробьішко принести їй лист, Остролісточка викликається сама це зробити, але отримує відмову. У розмові з Білкою Ліствічка згадує, що Левеня і Остролісточка вже навчилися дбати про брата.

Під час повернення в Грозовий табір Воробьішко ниє, що втомився, на що Остролісточка заперечує, що, якщо він нічого не бачить, це зовсім не означає, що у нього лапки не ходять, і вони з левеням теж втомилися. Останній вступає за брата і пропонує Остролісточке гонки.

Левеня дереться на повалене дерево, а Остролісточка лізе за ним. Вона підбігає до Білці і просить молока і дивується, коли Білка каже, що його немає. Кішка каже, що в таборі є Ромашка. Остролісточка відповідає, що їй не потрібна ніяка Ромашка, а потрібна вона. Після подорожі Остролісточка входить в табір Грозових котів, і Білка представляє племені її і братів як своїх кошенят.

Історія гостролистий

Гостролиста тікає в тунелі. Там на неї обрушуються камені. Вона виривається і пошкоджує лапу. У неї не вистачає сил, і вона непритомніє. Прокинувшись, гостролистий бачить, що лежить на підстилці з пір'я. Тут приходить Листопад. Він дає гостролистий живокіст і макові насіння, кладе перед її носом рибу. Кішка спочатку чинить опір, але потім пробує її. Незабаром гостролистий кращає, і Листопад вчить її рибалити. Вона запитує про його сім'ї, але той не відповідає. Тоді колишня войовниця розповідає про свою сім'ю і причини своєї втечі.

Одного разу гостролистий не може заснути на своїй підстилці через тявканье лисиці. Вона встає і прямує в ту печеру, звідки доноситься виття. Це маленький лисеня. Він так наляканий, що боїться навіть гостролистий. Кішка показує йому вихід. Через деякий час вона зустрічає вже змужнілого лисеняти. Лис гарчить на неї, і кішка тікає.

Гостролиста дуже хвилюється за своє плем'я. Тоді Листопад пропонує їй піти провідати рідних. Колишня войовниця діє за порадою і дізнається, що Грозовое плем'я наздогнав Зелений кашель. Вона зриває листя деревію і кладе їх перед входом до табору. Кожен день вона ходить стежити за племенем. Одного разу, як тільки вона лягає на підстилку, її будить Листопад і каже, що дві Грозові кішки заблукали в тунелях. Це Іскра і Пестроцветік. Гостролиста ховається в темряві і розповідає, як вибратися. Коли героїня знову стежить за племенем, вона чує лисячий запах. Воїни нападають на лисицю, але лисиця відчуває запах Вішнелапкі і Кротолапіка. Тоді гостролистий вистрибує з кущів і проганяє хижачку.

Коли Листопад патрулює печери, він чує чиїсь голоси і говорить про це гостролистий. Кішка дізнається голос Сола і деяких воїнів Вітру. Сол підмовляє воїнів Вітру напасти на табір Грозового племені. Тут гостролистий чує запахи Іскри і Голубки. Вона виводить кішок з тунелів і розкриває своє ім'я.

Герої племен

Що вам сказати про Остролапку ... Дивовижна кішка! Розумна, тактовна, далекоглядна, лукава і вразлива, вона вміє заздалегідь передбачити і оцінити всі наслідки того чи іншого вчинку. Військовий закон є для неї головним і єдиним мірилом дій будь-якого кота. Остролапка готова на все, щоб захистити його від вільних і неприпустимих трактів.

("Герої племен" стор. 36) |Убийства |Убил(-а): = Уголька

Цікаві факти

Загальне

  • Білка попросила додати до військового імені гостролистий суфікс «-leaf» ( «-Лист»), тому що, швидше за все, думала про Ліствічке.
  • Гостролистий ніколи не мала сили зірок. Третьою в пророцтві була Голубка
  • Спочатку за задумом вона була частиною пророцтва Трьох, але потім від цієї ідеї відмовилися, оскільки Вікі не могла придумати їй надздібності, на відміну від Львіносвета і Горобця, які «вжилися в роль» відразу, як з'явилися в голові Вікі.
  • Гостролистий була такою ж чорною, як Грач, тому Ліствічка хотіла назвати її на честь нього, але Білка вибрала ім'я Остролісточка, тому що її шерсть була чорною, ніби кора гостролистий.
  • У ній тече кров Небесного племені, так як її прадід Ярохвост - нащадок Тучезвёзд а і Літунів.
  • У ній тече кров домашніх кицьок, так як її дід Вогнесерд народився домашнім котом.
  • Гостролистий є нащадком першої провідниці племені Вітру, так як її батько Грач є її нащадком.
  • Вона боїться грози після зіткнення з Вугликом на краю яру.
  • Вікі також підтвердила, що гостролистий є «Забутим воїном».
  • Кейт Кері в своєму Твіттері підтвердила, що гостролистий і Листопад любили один одного та вони б могли стати парою, якби вони зустрілися в Зоряному племені. Однак Вікі заявила, що гостролистий і Листопад були парою
  • За словами Віки, гостролистий була присутня на церемонії вручення дев'яти життів Єжевичної Зірки, але не могла дати йому життя по «очевидних причин».
  • Гостролистий - полукровка, так як її батько Грач - з племені Вітру, а мати - Грозова кішка.
  • Вікі сказала, що гостролистий і Угольок уникають один одного в Зоряному племені і так і не пробачили один одного.
  • Її племінниця Остроцветік була названа в честь неї.
  • У приватних нотатках Ерін Хантер було сказано, що смерть гостролистий була обумовлена ​​тим, що автори хотіли показати її останню жертву Грозовому племені в знак своєї вірності. Після вбивства Уголька вона вже не могла бути щаслива в племені. Крім того, вона стала відмінним суперником для Коршуна.
  • Коли Ожина заступився за гостролистий після розкриття правди про смерть Уголька, він насправді не бачив, як вона вбила одноплемінника, а просто зробив найкращий висновок, який тільки міг.

Помилки

  • Гостролиста була зображена з бурштиновими очима в англомовній «Пам'яті племен».
  • Її помилково називали Остроліствічкой.
  • В «Темної річці» говорилося, що Гостролиста йде на перший Рада. Але це невірно, тому що вона йшла на перший Рада в «Знаку трьох».

Цитати

«Військова життя варте того, щоб за неї боротися - і вмирати, якщо доведеться. »                                                              Гостролиста Солу, «Забутий воїн», 2014 року, с. 347«З'їж їх! Ти заслужила смерть! »                                               Гостролиста Ліствічке, «Схід сонця», 2013, с. 343Гостролиста: «Та тому, що тепер Сола слухається не тільки Чернозвёзд, а все плем'я Тіней! Ні, я не розумію, ви, що, з глузду з'їхали обидва? Або у вас в головах оси гніздо звили? Ви хоч розумієте, що значить бути сусідами з племенем, що не визнає Військовий закон? Що перешкодить їм перейти кордон і полювати на нашу дичину? Що зупинить їх від нападу на наш табір? А якщо їм раптом захочеться вкрасти наших кошенят? »Львіносвет: «Нехай спробують, і побачиш, що їх зупинить.»Гостролиста: «Це ти не бачиш далі свого носа! Племена будуть знищені, якщо не будуть триматися один за одного і розділяти загальну віру! Ми повинні щось зробити! »                                                                                     «Довгі тіні», 2009, с. 34-35:Гостролиста: «Я б з радістю прикінчила тебе, але Військовий закон, який я шаную, а ти ненавидиш, вимагає проявляти милосердя до поваленого ворога. Тому я відпущу тебе, якщо ти пообіцяєш назавжди забратися геть і ніколи більше не сіяти смуту в племенах воїнів. »Сол: «Я ніколи не дам тобі такого обіцянки!»Гостролиста: «Тоді знай, що я вб'ю тебе, якщо ти повернешся і посмітиш загрожувати моєму племені.»Сол: «Я буду готовий.»                                                    перемога над Солом, «Забутий воїн», 2014 року, с. 348Голубка: «Навіщо ти його відпустила? Він був в твоїй владі! »Гостролиста: «Нехай Військовий закон управляє нашими серцями. Вбити - не означає перемогти. »                                                                                 «Забутий воїн», 2014 року, с. 348Листопад: «Виведіть своїх кішок геть! Іди, Гостролиста! Час настав, зараз тільки ти можеш допомогти своєму племені. Тільки ти можеш перешкодити воїнам Вітру застати твоїх одноплемінників зненацька! »Гостролиста: «Мені пора, так? Час прийшов?"Листопад: «Іди, Гостролиста! Я ніколи тебе не забуду!"                                                                                                                                                                                                     Прощання гостролистий з Листопадом, «нерозказаних історії. Історія гостролистий », 2015 року, с. 112

Галерея

ілюстрації

Грозове плем'я

Ватажки

Грiмозірка Warrior Icon Совина Зірка Warrior Icon Білозірка Warrior Icon В'юркозiрка Warrior Icon Левозірка Warrior Icon В'юнозiрка Warrior Icon Світлозірка Warrior Icon Сичозірка Warrior Icon Вогнянозірка Warrior Icon Зоряний Дуб Warrior Icon Оленьова Зірка Warrior Icon Гострозiрка Warrior Icon Сонцезiрка Warrior Icon Синя Зірка Warrior Icon Вогнезірка Warrior Icon Ожинова Зірка

Глашатаї

Блискавкохвiст Warrior Icon Лозохвiст Warrior Icon Строкотка Warrior Icon Зеленоочка Warrior Icon Лістопаднічка Warrior Icon Насіння Warrior Icon Бджолохвiст Warrior Icon Плямистий Warrior Icon Змiезуб Warrior Icon Палкохвiст Warrior Icon Левогрив Warrior Icon Зiркоцап Warrior Icon Warrior Icon Буран Warrior Icon Крутобiк Warrior Icon Білка Warrior Icon

Цілителі

Хмарник Warrior Icon Кислопик Warrior Icon Грушівка Warrior Icon Боривітер Warrior Icon Овесница Warrior Icon Гавакрыл Warrior Icon Морошка Warrior Icon Гускохвiст Warrior Icon Пышновус Warrior Icon Строкатолиста Warrior Icon Щербата Warrior Icon Попiлица Warrior Icon Листячка Warrior Icon Горобець

Воїни

Кленовниця Warrior Icon Вихрогон Warrior Icon Мiсяцинниця Warrior Icon Анемона Warrior Icon Строкатолапа Warrior Icon Бiлогривка Warrior Icon Гостролап Warrior Icon Дрiздовик Warrior Icon Частокіл Warrior Icon Вiтрогон Warrior Icon Дим Warrior Icon Бурий Warrior Icon Синьоочка Warrior Icon Чорнобурка Warrior Icon Білохвіст Warrior Icon Яролика Warrior Icon Тернина Warrior Icon Очеретинка Warrior Icon Мiдуниця Warrior Icon Вуглик Warrior Icon Березовик Warrior Icon Бiлолапа Warrior Icon Довголап Warrior Icon Левосвiт Warrior Icon Гостролиста Warrior Icon Ягідник Warrior Icon Мышовус Warrior Icon Горішниця Warrior Icon Попiлогривка Warrior Icon Мiдобока Warrior Icon Маківка Warrior Icon Голубка Warrior Icon Іскра Warrior Icon Джміль Warrior Icon Скрокатоцвiтик Warrior Icon Голкогривка Warrior Icon Вишнева Warrior Icon Кротовус

Старійшини

Човгун Warrior Icon Зяблица Warrior Icon Бур'ян Warrior Icon Камнiхвiст Warrior Icon Вогняносвiтик Warrior Icon Кошлат Warrior Icon Куцехвiст Warrior Icon Горобина Warrior Icon Кривуля Warrior Icon Безвух Warrior Icon Клапоть Warrior Icon Рожевохвiстка Warrior Icon Горностайка Warrior Icon Злотошийка Warrior Icon Білосніжка Warrior Icon Довгохвiст Warrior Icon Пензлик Warrior Icon Пурди Warrior Icon Піщана Буря Warrior Icon Міллі Warrior Icon

Зброєносці

Нiжнолапка Warrior Icon Горілий Warrior Icon Швидколап Warrior Icon Копуха Warrior Icon Кротик Warrior Icon Збiжжянушка Warrior Icon Блисточка Warrior Icon Вiльхолап

Кошенята

Листочок Warrior Icon Лепесточек Warrior Icon Плямочка Warrior Icon Нічка Warrior Icon Туманка Warrior Icon Мошка Warrior Icon Сніжок Warrior Icon Дрiздовушка Warrior Icon Гостролисточка Warrior Icon Хвоинка Warrior Icon Гілочка

Річкове плем'я Warrior Icon плем'я Вітру Warrior Icon плем'я Тіней Warrior Icon Небесне плем'я Warrior Icon Зоряне плем'я Warrior Icon Похмурий лісШаблон:Персонажі ГП