FANDOM

ОбкладинкиРос.png

Обкладинки книг, надрукованих російською мовою

Коти-воїни (в оригіналі Warriors, рос. Коты-воители ) – серія книг, що оповідають про життя та пригоди диких котів і кішок, які живуть в лісі і розділених на племена.

Анонс

  • Книги пише група авторів під псевдонімом Ерін Хантер.
  • Публікацією книг займається видавництво "HarperCollins".
  • В Росії книги видає компанія "ОЛМА Медіа Груп", яка в 2016 році перейшла до видавництва «Просвіта» («Просвещение»).
  • Серія книг було перекладено на 27 мов, а на 2013 рік було продано вже 14 мільйонів книг по всьому світу.

Автори

ХТО ТАКА ЕРIН ХАНТЕР?

Як ви можливо чули, Ерiн Хантер – це чотири людини. Вони досвiдченi письменницi дитячих книжок Кейт Керi, Черіт Болдрі, Вiкторiя Холмс i Тай Сатерленд. Вiккi вигадує історії, перевіряє послідовність кникож. Кейт з iдеями iсторiй i впевнюється, що книжки залишаються послiдовними, а Кейт, Черіт i Тай по черзi пишуть їх. Чому ж тоді усюди написано "Ерін Хантер"? Скажіть, вам було б легше пам'ятати всі імена? Ерін Хантер - псевдоним, під яким пишуть чотири письменниці.

ВIКТОРIЯ ХОЛМС

Я виросла на фермi, тож любов до тварин є в мене з дитинства. Особливо мені подобаються коні та собаки, але й котів моя любов не обійшла. Коли я вигадую новий сюжет, мені хочеться бути кішкою, яка біжить крізь ліси. Оскільки я, Кейт і Черіт об'єдналися в написанні серії книг, ми можемо видавати їх набагато швидше, ніж один письменник. Це - великий плюс. Ми усі маємо улюблених персонажів та уявленя про те, що буде в наступних книгах. І значить, що ми працюємо енергією та пристрастью трьох людей.

ЧЕРІТ БОЛДРІ

Моя рідна домівка - ферма, тому звісно я бачила котів. Працюючими, домашніми... Взагалі, я бачила, як коти полюють на мишей, а потім перетворюються в гарних домашніх улюбленців, ласкавих та люблячих ігри. Мій перший кіт після мого одруження був смугастий сірий кіт Томлін. Ми придбали його в Африці (коли я вчилася в університеті Сьерра-Леоне). Томніл - наполовину сіамський, наполовину африканський кущовий кіт. Він дуже дружній, я ще ніколи не бачила таких дружніх котів. Коли ми повернулися в Велику Британію, ми взяли його з нами, я не могла просто залишити його просто неба. Через прикордонні правила, Томлін був на карантині 6 місяців, але коли його повернули нам, він відразу згадав мене і мого чоловіка. Томлін почав муркотіти та тертися о наші ноги як божевільний! Мiй наступний кiт був Шродiнгер – iм'я австрiйського фiзика, мiй чоловiк Пiтер був науковцем. Вiн був рудий, з білими крапками, i дуже грайливий. Мої два сини, Вiлл i Адам, виросли з ним, тому Шродінгер завжди буде мати особливе мiсце в їхнiх серцях. Пiтер помер кiлька рокiв потому, Вiлл i Адам вже дорослі, я дiлю свiй дiм з двома котами – Ожиною i Щавелем. Щавель – крихiтний черепахово-бiлий кiт, вишуканий i вимогливий. Ожина - темний, в смужечку, тихий i поважний, справжнiй джентельмен. Коли я працюю, Ожина приходить i сiдає на мої колiна, а Щавель сiдає на мою роботу. Вони мають свої секретні життя, як і Ожиновий Кiготь та Щавелевий Хвiст. Тому я люблю писати про Воякiв - я можу явити свiт, в якому живуть мої коти.

КЕЙТ КЕРI

Я любила котiв ще з дитинства. Мiй тато подарував менi кошеня коли менi було шiсть – маленька, чорна, нiжна кiшка. Вона завжди слiдувала за мною навколо будинку, чекала на мене, щоб залізти на коліна і муркотіти. З того часу я нiколи не була без кота. Навiть в унiверситетi я знайшла собі улюбленьця – чорний кiт, який жив в гуртожитку. Вiн мiг зайти в мою кiмнату i спати в мене на лiжку. Коли я закiнчила унiверситет i створила свiй власний дiм, перша рiч, яку я придбала, був кiт. Зараз в мене живе троє котів. Найстарший з них – Iва – сердитий дiдусь, який любить спати у найтеплiшому мiсцi, яке вiн може знайти, щоб полегшувати бiль у його кiстках. Квiтка i Мiу-Мiу набагато молодшi – брат i сестра, яких ми знайшли у рятiвному будинку. Вони люблять, коли я пишу: як тiльки я сiдаю за клавiатуру Iва сам вирiшує залiзти пiд батарею у мене в кабiнетi i Квiтка згортається на стiльцi позаду мене, в той час як Мiу-Miу ходить по моєму столу, натискаючи кнопки лапами. Вони люб'язно роздiляють дiм з моїм кавалером i з моїм семирiчним сином Джошуа, який любить їх майже так, як я люблю . Хоча Iва, Квiтка i Мiу-Мiу є нiжними домашнiми котиками, я знаю, що в ночi, в той час як я сплю, вони йдуть пiзнавати свiт. Написання Воякiв дає менi шанс уявити той свiт, в якому мо коти гуляють вночі. Ранiше я хвилювалася за них - одні, на вулицi в темрявi. Але Тiньовий Клан навчив мене, що їм нiчого боятися -тiльки пригоди, якими треба насолоджуватися.

ТАЙ САТЕРЛЕНД

Я визнаю, що я люблю псів, але я полюбляю котiв також…особливо смiливих диких котiв-воякiв! Здебiльшого я росла у Пiвденнiй Америцi – я народилася у Венесуелi i потоiм жила у Парагваї, Майамi i у Домiнiканськiй Республiцi до того, як ми переїхали до Нью Джерcі. Мiй тато мав аллергiю на котiв, але ми мали багато собак – долматина Саша i двух мiнiатюрних пуделей з ім'ям Сем(один за iншим). Пiсля колледжу я отримала свою власну собаку, так швидко, як тiльки змогла. Вона - змiшана йорки-пудель на iм'я Радiсть i я, i мiй чоловiк думаємо, що Радість - iдеальний маленький генiй (вона навiть має свiй власний блог!). Собака любить полювати на теннiсний м'ячик, бiгати через смуги перешкод i вовтузитися у снiгу, але якщо вона не може робити нiчого з перечисленного, то вона спить на моїх колiнах, в той час як я пишу (або лиже мої пальцi, i я не можу писати). Я починала як редактор Воякiв i потiм, коли я покинула редагування, щоб стати справжньою письменницею, Вiккi запропонувала менi приеднатися до їхньої команди як четвертою Ерiн Хантер. Авжеж я сказала "так"! Я везуча, так? Так весело працювати над цими iсторiями зi сторони письменника, пробуючи уявити себе полюючою як одна з ведмедiв, або бiгати крiзь лiс, спостерiгати за загадковою поведiнкою Двоногих. Плюс я обожнюю зустрiчатися з фанатами Котiв-Воякiв та Шукачiв (ви всi занадто розумнi!) i це великий виклик писати щось рiзне на вiдмiну вiд моїх старих книжок. Я сподiваюся, що ви вiдвiдаєте мiй веб-сайт - http://www.tuibooks.com/ або зайдiть на мою сторiнку у Facebook, де я завжди рада переписуватися з вами i вiдповiдати на вашi запитання!

Книжки

Цикли

Основні книги про котів-вояків поділені на серії (цикли).

На даний момент таких циклів 5 (розпочато шостий),

і в даний час п'ятий цикл ще не видано російською мовою.

На жаль, жодне українське видання не зацікавилося виданням серії книг українською.

Перші чотири циклу йдуть в хронологічному порядку один за одним, тоді як п'ятий являє собою приквел до всієї історії про котів-воителях, а шостий знову повертається до основної хронології.

Список циклів:

  • Воїни – виходив у період з 2003 по 2005 року (у Росії з 2003 по 2005 роки). Містить шість книг.
  • Нове пророцтво – виходив у період з 2005 по 2006 роки (в Росії з 2005 по 2007 роки). Містить шість книг.
  • Сила трьох – виходив у період з 2007 по 2009 року (в Росії з 2008 по 2010 роки). Містить шість книг.
  • Знамення зірок – виходив у період з 2010 по 2012 роки (в Росії з 2011 по 2014 рік). Містить шість книг.
  • Початок племен – виходив з 2013 по 2015 рік (у Росії готується до видання). Містить шість книг.
  • Бачення тіней – почав виходити на англійській мові в 2016 році. Зараз видана тільки перша книга, готується вихід другий, третьої відомо дуже мало. Цикл розповідає про події після подій «Грози Ожинової Зірки».

Окремі книги

Ці книги не входять у перелічені вище серії, вдвічі об'ємніше звичайних книг і оповідають про певний період життя важливих персонажів і глибше розкривають їхні характери. Іноді ці книги об'єднують назвою «Спеціальні видання» (англ. «Super Edition Arc»). Специздания належать до головної сюжетної лінії, але виходять не в хронологічному порядку. На даний момент опубліковано вісім таких книг і заплановано ще дві.

Список книг:

Новели

Це короткі історії, які, також як і окремі книги, не входять у яку-небудь основну серію, присвячені важливого епізоду з життя одного з персонажів. Новели виходили виключно в електронному вигляді, а для публікації на папері були об'єднані в дві збірки «Нерассказанные історії» та «Оповідання племен». Кожен з них містить по три новели. Перший збірник був виданий у 2013 році (в Росії вийшов 30 січня 2015 року), а другий був виданий в листопаді 2014 року. У 2016 році вийде третя збірка «Тіні племен».

Манга

З 2007 році історії про котів-воителях також видаються у вигляді коміксів-манги. Ці історії є невід'ємною частиною хронології і, також як окремі книги, заповнюють різні прогалини в основних серіях книг. На даний момент повністю видані чотири циклу манги і одна окрема манга. Про роботу над новими серіями манги не оголошувалося.

Список манги:

Книги-путівники

За книгами про котів-воителях були випущені книги-путівники, в яких дані біографії персонажів, опис Категорія:Племена та групи племен, місць проживання диких котів та ін. Путівники не мають чітко виділеного сюжету, але розповіді й опису, представлені в них, мають безпосереднє відношення до сюжету. Вони пропонують нові факти й інші точки зору на події та персонажів, не позначені в основній серії. Всього таких книг вийшло п'ять.

Список книг-путівників:

Золота колекція

Шаблон:Головна З 2016 року в Росії планується перевидання книг у подарунковому оформленні. У кожну книгу будуть входити по дві книги циклу. Поки вийшла тільки одна книга, вона об'єднує «Стань диким!» і «Вогонь і лід».

Хронологія і дати виходу книг

Дати виходу всіх відомих книг і манги про котів-воителях, а також їх хронологічну послідовність один щодо одного можна подивитися в окремій статті Книги (хронологія).

Офіційні сайти

Фільм/мультфільм

На даний момент жодна кінокомпанія не купувала права на екранізацію серії про котів-воителях і точні дані про можливе створення фільму і мультфільму теж відсутні. Однак фанати серії роблять власні анімаційні роботи з «Котам-воїна». Їх можна знайти в інтернеті.

Цікаві факти

  • У Росії всі випущені на даний момент окремі книги видавалися розділеними на два томи. Тільки найперша книга «Місія Огнезвезда» була спочатку випущена однією книгою "Послання", але в подальшому виданні вже являла собою дві книги. Кожна книга, крім загальної назви, має другу назву. Наприклад, «Місія Огнезвезда. Спокута»
  • Послідовність виходу в Росії книг серії Воїни була порушена. Спочатку вийшли книги «стихія» та «Небезпечна стежка», а тільки потім «Ліс секретів»Шаблон:Немає джерела.
  • Спочатку серія Нове пророцтво мала назву Нове покоління.
  • До грудня 2015 року російською мовою вийшли 24 книги, 5 путівників, 5 спеціальних видань, 4 манги, 1 збірка новел. Також очікується новий цикл «Початок племен».

Виноски

Випадкова вікі