FANDOM

Мушля Равлики (Snail Shell) - плямисте сіре кошеня.

Сім'я

Список родичів

Матір

  • Агрусниця (Gooseberry): жива (на період «Бачення Пурхаючого Метелика»).

Батько

  • Тисовий Хвіст (Yew Tail): живий (на період «Бачення Пурхаючого Метелика»).

Сестра

  • Квітуча Яблуня (Apple Blossom): жива (на період «Бачення Пурхаючого Метелика»).

Бiографiя

Спеціальні видання

Бачення Пурхаючого Метелика

Мушя Равлика - кошеня Грозового племені. Перший раз його видно, коли слідом за Квітучою Яблуні вибирається з ожинових заростей і пропонує допомогти їй зібрати мох для Рожевого Ока. Він зупиняється біля Пурхаючого Метелика і Мікі, Мушля Равлика запитує у Хмарника, чи це ті гості, про яких говорила Молочайніца. Коли Хмарник відповідає ствердно, Квітуча Яблуня вітається і опускає свою мордочку, після чого запитує Хмарника, чи можуть вони піти і набрати моху для Рожевого Очі. Останній фиркає і каже, що не буде спати на сиром моху, але Квітуча Яблуня каже, що спочатку вони висушать його на сонці. Також вона додає, що Раковина Равлики знайшов відмінне місце для зборки м'якого моху. Кот погоджується з цим і каже, що це місце знаходиться поруч з ущелиною. Квітуча Яблуня обіцяє, що вони ненадовго і будуть гранично обережні на узвозі. Після цього кішка тікає, брат тікає слідом.

Коли вони йдуть, Рожевий Око скаржиться на цих кошенят. Пізніше, коли Порхаюча Метелик відвідує кошенят Молочайніци, вона дивиться на порожне гніздечко в дитячій і питає, чи належить воно Мушлi Равлика і Квітучої Яблуні. Хмарник відповідає, що вони ділять його з Агрусницею.

Пізніше, коли загін, що складається з Грома, Хвiста Блискавки, Ліста і Совиного Ока повертається, останній запитує, де Фіалкова Зоря, так як вона просила принести їй кервелю. Хмарник каже, що кішка допомагає Квітучої Яблуні і Мушлю Равлика збирати мох.

Випадкова вікі