FANDOM

Очеретинка - це невелика світло-сіра кішка з темно-сірими плямами і широкими зеленими очима.

Біографія

Спеціальні ізданія

Місія Огнезвёзда

Очеретинка тепер подруга Диму, і вона годує їх синів, Паучішку і Копушеньку. Вона показана дуже турботливою.

Королеву вперше видно, коли вона залишає дитячу, щоб взяти участь в зборах племені разом з Яролікой. Кішка сидить поруч з Димом.

Пізніше Очеретинка гріється на сонці разом з Яролікой, поки її сини жартома борються один з одним поблизу.

Дізнавшись про борсука, вона боїться за своїх кошенят і, здається, не впевнена, що вони в безпеці, не дивлячись на те, що Вогнезiрка сказав їй, що вже послав патруль на чолі з Білохвіст вистежити звіра. Після смерті Синьоочки в сутичці з барсуком Попiлиця пропонує відвести Крапельку, Чорнушку і Мiдянку на кілька днів в дитячу, щоб за ними доглянули Яроліка і Очеретинка.

Очеретинка ставить під сумнів рішення Вогнезiрки покинути плем'я на деякий час, тому що побоюється, що борсук вб'є її дітей.

Гроза Ожиновой Зiрки

Очеретинка згадується, як одна з котів, які втратили свої життя у Великій битві. Вона відзначена на корі Гілки полеглих у вигляді залишеної кігтем відмітини. Про тростинку також говориться, коли Ожинова Зірка згадує, що Білка розповідала йому, як Дим часто прокидався серед ночі, кричачи і здригаючись, щоразу намагаючись врятувати тростинку.

Пізніше Дим говорить Ожиновiй Зірці, що він зберіг шматочок моху з її гніздечка, але більше не чує її запаху.

На Раді вона згадується, як одна з полеглих у Великій Битві котів.

Коли Дим вмирає, Тростинка і їхні діти проводжають його в Зоряне плем'я.

Цикл «Воїни»

Стань диким!

Вона народжується у Чорнобурки разом зі своїми братами - Вугликом і двома кошенятами з невідомими іменами. Один з них темно-сірий, інший світло-сірий з більш темними плямами.

Вогонь і лід

Два її неназваних брата загинули від Зеленого Кашлю.

Хмарка стає її молочним братом, коли Вогнегрів приносить свого племінника в плем'я і Чернобурка погоджується про нього піклуватися.

Коли вони стають старше, Хмарка часто вплутує себе і молочних брата з сестрою в біди. Під час хуртовини в сезон Голих дерев все три кошеня пропадають без вісті, і пошукова група, очолювана Вогнегріва, знаходить їх. Виявляється, вони вирішили піти на полювання. Очеретинка з Вугликом нічого не зловили, зате Хмарка приніс полівки. Бурхлива стіхія

Вона і її брат стають учнями. Наставник Очеретинки - Частокіл. Кішечка, схоже, налякана таким вибором ватажка.

Коли в таборі Грозового племені починається пожежа, всі біжать до Нагрітим Каменям, а потім і в табір Річкового племені. Тростинка розмовляє з Безвухом, Горностайкой, Частокілом, Димом і Піщаної Бурею про порушеною церемонії посвяти в глашатаї Огнегріва. Дим дорікає Частокіла за його висловлювання, тому що не хоче налякати Очеретинку.

Небезпечна тропа

Очеретинка одна з учнів, яких зібрав Бистролап. Коли він пропонує вистежити і напасти на тварин, які крали видобуток, Очеретинка відмовляється, як і всі зброєносці, крім Веснянки.

Очеретинка розповідає Диму, куди вирушили Бистролап і Веснянка, і вони разом ідуть розповідати це Вогнегріву. Вона каже глашатаю, що вони пішли дізнатися, що оселилося біля Зміїний Горки, і прогнати це «щось». Вони також хотіли справити враження на Синю Зірку. Дим весь цей час підбадьорює тростинка, закликаючи її продовжувати. Видно, що він симпатизує їй.

Чорнобурка, мати Очеретинки і Уголька, убита Зiркоцапом, який хотів дати собакам спробувати смак котячої крові. Брат і сестра спустошені і сповнені злістю і жадобою помсти, саме тому допомагають Вогнегріву, Піщаної Бурі і Крутобiку загнати собак в ущелину.

Битва за лiс

Коли Огнегрів бачить Уголька і Очеретинку після того, як вони позбулися собак, він говорить їм, що вони прекрасно впоралися. Очеретинка відповідає, що вони намагалися тримати псів подалі від табору. Дим підходить до них і теж хвалить учнів.

Коли Вогнезiрка повертається в плем'я з подорожі до Високим Скель, Очеретинка вітає його і каже, що він буде прекрасним ватажком. Дим, який явно щось відчуває до учениці, погоджується з нею.

Після того як Частокіл спробував отруїти Мiдянку смерть-ягодами, Очеретинка каже Вогнезiрцi, що більше не хоче, щоб Частокіл був її наставником, і ватажок згоден з нею.

Після вигнання Частокіла Дим хоче стати наставником Очеретинкi і тренувати її разом з Вугликом, але Огнезвезд, знаючи, що воїн закоханий, каже, що він буде з нею занадто м'який, і новим наставником Очеретенкi стає Довгохвiст.

Вона йде на Раду разом з Піщаної Бурею, Крутобiком, Тернiвником, Білосніжкою і Вугликом.

Пізніше вона допомагає Попiлицi нести трави до Чотирьом Деревам, щоб допомогти пораненим у битві з Кривавим плем'ям котам.

Цикл «Нове пророцтво»

Пiвнiчь

Очеретинка народила ще трьох кошенят - Березовика, Гостролісточку і Хвоїнку. Це її другий послід.

Очеретинка з'являється, коли з гордістю дивиться на своїх кошенят, що грають біля калюжі. Потім вона грає з кошенятами біля дитячої. Ожина зупиняється і трохи перекидається з нею парою слів, зауважуючи, що у неї ростуть сильні і здорові кошенята. Пізніше вона спостерігає за грою кошенят разом з Димом.

Схід луни

Очеретинка вмивається біля дитячої і стежить за своїми кошенятами. Ті ж спостерігають, як їх старший брат Копуха жартівливо б'ється з Бiлолапкою.

Коли на зборах племені Вогнезiрка обговорює чудовиськ двоногих, Очеретинка притискає кошенят хвостом до себе і кричить, питаючи, що він збирається робити. Дим заспокоює її.

Дичини стає все менше, і Дим стурбований тим, що Очеретинка втрачає вагу. Королева піклується про своїх ослаблих кошенят, поки ліс руйнується. Видобутку майже немає, Очеретинкi через це не вистачає їжі, і молока у неї стає менше. Незабаром Хвоїнка вмирає від голоду, і Очеретинка розбита цим. Вона звинувачує себе в смерті дочки, хоча не винна.

Вони з Димом вилизують один одного, і один переконує її з'їсти мишу, щоб нагодувати Остролісточку і Берёзовіка.

Світанок

Вона вперше з'являється, коли Ожина, Білочка і Ураган повертаються з подорожі до Місця-Де-Тоне-Сонце. Вона схиляється над своїми кошенятами і сердиться на подорожніх, звинувачуючи їх у тому, що вони залишили одноплемінників, коли ліс руйнувався. Вона зазначає, що вони їли набагато краще, ніж плем'я. Кішка приймає дичину від Ожини, і Білочка зауважує, як сильно королева схудла і якими маленькими стали її кошенята.

Очеретинка робить все можливе для того, щоб двоє її кошенят вижили. Плем'я змушене оселиться на нагрітих каменях. У королеви майже немає молока, і незабаром помирає Гостролісточка. Мати сумує, і Коді вмовляє її з'їсти макові зерна, які дала їй Попiлиця, щоб заспокоїться. У той час як Очеретинка спить, Кодi доглядає за Березовиком.

Копуха, її син з першого посліду, гине, вибігши під час полювання на гримлячий Стежцi. Це змушує страждати Очеретинку ще більше.

Вона вилизує Березовика, коли всі готуються до Великого подорожі. Мати разом з сином їсть трави подорожніх, надані Ліствічкою, і лає сина, який скаржиться на гіркий смак трав.

Коли подорожують коти зупиняються на ніч, Тростинка погоджується з королевою з племені Тіней Алоцветік, що кошенятам буде тепло там, де вони зупинилися.

При згадці про горах Очеретинка притискає до себе Березовика. Вона висловлює побоювання з приводу снігу і дуже боїться втратити сина. Березовик сумує за Коді, але Очеретинка підбадьорює його, кажучи, що він зможе повеселитися, коли вони знайдуть новий будинок.

Вона втішає Алоцветік, коли її сина Бруднулю мало не потягнув орел. Пізніше вони вилизують один одного, а їх кошенята грають разом поруч. Вона зав'язує дружбу з цією королевою.

Випадкова вікі