FANDOM

Похмурий ліс, або Місце-Без-Зірок - протилежність Зоряному племені. Туди потрапляють коти, які вчинили багато злочинів за життя, від них відмовилося Зоряне плем'я.

Опис

У Беззоряному Місці ніколи не сходить сонце, а на небі ніколи не видно Срібного Пояса. У похмурому лісі немає дичини, але коти не можуть відчувати ні голоду, ні ситості. Вони просто нічим не харчуються. Замість того, щоб гуляти по небу зі своєю сім'єю і друзями, як коти Зоряного племені, вони приречені на вічне блукання на самоті. До появи Звездоцапа ці коти практично не зустрічалися один з одним і не були добре організовані, хоч і жили в одному лісі, але Звездоцап знайшов спосіб мешканцям Місця-Без-Зірок контактувати. Вони зникають швидше, ніж коти Зоряного племені, якщо на землі не залишається нікого, хто б міг їх пам'ятати.
З самого свого моменту потрапляння в Похмурий Ліс вони тут же приймають вигляд скоріше привидів, ніж душ, і швидко бліднуть і слабшають.

Деякі коти похмурого лісу можуть розмовляти в снах з живими котами. При цьому уві сні земної кіт, якого послано бачення, прокидається в похмурому лісі поруч з котом, який вирішив з ним поговорити. Вибирати живому котові "місце зустрічі" можуть тільки Зорецап і Коршун. Так, коли Іскра вперше зустріла його уві сні, вона виявилася на квітучому лузі на краю лісу, а не в Беззоряному Краю.
А Зоредоцап зустрічав своїх синів у старому таборі Грозового племені. Воїни похмурого лісу можуть відвідувати кота у снах навіть тоді, коли він не хоче приймати їх бачення. Жоден кіт не здатний припинити надаватися у снах в похмурому лісі, побувавши там один раз. Все, що сталося з ними уві сні, відіб'ється на їх денний звичайному житті. Наприклад, якщо кіт поранився в похмурому лісі уві сні, він прокинеться з отриманою травмою, який би тяжкості вона не була.

Це також відбивається і на бойових навичках. Отримавши їх уві сні, прокинувшись, кіт як і раніше буде володіти ними, чим користуються воїни, що тренуються в Беззоряному Місці. Коти Зоряного племені можуть заходити на територію похмурого лісу, якщо їм таке буде потрібно, але, якщо вони так вчинять, вони ризикують заблукати в темній частіше і ніколи не повернутися назад. Угіддя Зоряного племені від похмурого лісу відділяє кордон, як і на земній території племен.

Вона позначена міцним і товстим бар'єром з густого туману, скоріше навіть хмари. Живі коти, перебуваючи уві сні на території Зоряного племені, теж можуть перейти цю межу, якщо їх буде вести кіт Зоряного племені або похмурого лісу, хоча Листяному Озеру вдалося пройти туди без допомоги померлого кота.

Територія

Основна територія
Темний, повний загадкових тіней ліс з довгими, голими, сірими деревами. У порівнянні з територією Зоряного племені, завжди теплою, сонячною і повної угодованої дичини, це похмуре, запорошене, туманне, сире і абсолютно порожнє місце. Повітря важке, холодне, туманне, з різким неприємним присмаком і дзвінким в непроникною тиші луною кожного шереху. У похмурому лісі є небо, але воно темне і беззвёздное, а дерева настільки високі, що за ними рідко вдається розгледіти порожні небеса і вони не пропускають на землю ні промінчика світла, навіть якщо він і є над ними. Вологий грунт вистилає густий серпанок, яка заважає дихати, якщо ковтнути її, і володіє неприємним запахом.

Річка

У похмурому лісі є повільна, мляво поточна річка з чорними, млявими водами. У ній немає ніяких випирають з води каміння, через неї не перевалив стовбури дерев, так що її неможливо перетнути убрід. Навколо річки - хиткі бруд. На деревах по її берегах ростуть фосфоріцірующее гриби, яке випромінює тьмяне сяйво, навколо їх коренів немає трави.

Кордон

Кордон між похмурими лісом і Зоряним племенем позначена білим пронизливому світінням. Тут є рідкісна трава, але в міру поглиблення на територію похмурого лісу вона зникає. У цьому місці туман настільки густий, що в ньому неймовірно складно дихати, а на протилежному боці абсолютно нічого не видно.