FANDOM

Піщана буря
Основна інформація

Стать:

Кішка

Статус:

Кошеня - учень - воїн/королева - старший воїн - старий - зоряний предок

Причина смерті:

інфекція в рані

Імена

Ланцюг імен:

Песчінка - Гірчиця - Піщана буря

Імена в оригіналі:

Sandkit - Sandpaw - Sandstorm

Дослівно:

Піщаний кошеня - Піщана лапа - Піщана буря

Піщана Буря - витончена гладкошерстная кішка з пухнастою світло - рудою шерстю, на якій видніються ледве помітні коричневі смужки, і світлими зеленими очима.

Характер

Піщана Буря володіє запальним і впертим характером, але при цьому вона смілива, добра і віддана. Буває дуже ніжною з близькими. Готова на ризиковані вчинки, але дурницями займатися не стане, розумна і догадлива. Гостра на язик, а в дитинстві терпіти не могла домашніх і бродяг. Вважається однією з кращих мисливців племені. Впевнена в своїх діях, не любить відмовлятися від своїх позицій. Вважає, що Білка дуже схожа на неї, любить своїх дочок, онуків і одного незважаючи ні на що. Не любить сумувати і завжди готова підставити плече у важкій ситуацій.

Сім'я

Список родичів

Мати:

  • Чорнобурка; мертва, мешкае в Зоряному племені.

Батько:

  • Палкохвiст; мертвий, мешкае в Зоряному племені.

Маткин брат:

  • Вуглик; мертвый, мешкае в Зоряному племенi.

Зведена сестра:

Пара:

  • Вогнезiр; мертвий, мешкае в Зоряному племені.

Дочі:

  • Білка; жива.
  • Листячка; жива.

Биографія

Спеціальни видання

Пророцтво Синьої Зірки

В кінці книги Синя Зірка і Ярохвост дивляться, як юні зброєносці Гірчиця, Клубок і Димок грають в бій на галявині табору.

Місія Вогненной Зірки

Піщана Буря стала наставницею Мідянки. Коли Вогнезiрцi починають снитися дивні сни, вона зауважує, що він погано спить, і передбачає, що він хвилюється про вірність Ожини, але це не так. Після Ради Вогнезірка просить її та Крутобокая відвести плем'я в табір, а сам вирушає до Місячним Каменю. Кішка бачить, що з другом щось не так, але він поки не хоче говорити, що сталося. Після того, як Вогнезірка переночував в саду у Замурзенки, Піщана Буря вирішує, що той хоче повернутися до двоногих. Новина про те, що він збирається шукати вигнані Небесне плем'я, ранить її, але Вогнезір пропонує кішці піти з ним. Мідянка тимчасово переходить на навчання до Диму, а Попiлиця вчить Піщану Бурю основам цілительства, які можуть знадобитися в дорозі.

Разом Вогнезірка і Піщана Буря відправляються в дорогу, хоча сама Піщана Буря скептично ставиться до наміру Вогнезірки. У шляху Піщану Бурю трохи не вистачає собака, але Двоногий вчасно відкликає вихованця. Одного разу в грозу Піщана Буря вирішує, що Вогнезірка її не любить, і хоче повернутися додому, але гроза не дає їй цього зробити. Вони йдуть уздовж річки, і набігла хвиля змиває Піщану Бурю і розлучає їх. Вогнезірка відчайдушно шукає подругу і знаходить за допомогою бродяг з території двоногих. Піщана Буря рятує Вогнезірку від розлюченого домашньої кицьки, а потім вони миряться, але Піщана Буря вимагає від одного, щоб він дозволив їй розділити з ним його місію, а не закривався від неї. Пара відновлює свою подорож.

Скоро мандрівники знаходять можливий табір Небесного племені: ущелину з печерами в його стінах . Коти оглядають печери , які колись служили наметами для воїнів, а потім зустрічають бешкетних домашніх кошенят, які приймають їх за когось іншого і знущаються над ними. Вогнезірка з Піщаної Бурею досліджують територію, знайомляться з місцевими бродягами. Удвох вони підстерігають пустотливих кошенят і вичитують їх, а потім розповідають, що вони тут роблять.

Мандрівники дізнаються про якийсь Лунатика, який щось знає про воїнів. Вони починають його шукати, і скоро Піщана Буря знаходить його слід, який приводить їх до сновида, який дійсно виявляється нащадком Небесних котів. Вогнезірка і Піщана Буря підстерігають його в повний місяць і про все розпитують. Піщана Буря полює для старого. Вона шкодує його і тепер уже сама переконує Вогнезірку не йти, а відновити розсіяне по світу плем'я. Кішка пропонує запросити в нове плем'я знайомих домашніх кошенят, Бориса і Вишеньку, задирає Неба, як насправді звали Сновиди. Вона вчить Бориса полювати і попутно розповідає про воїнів.

Піщана Буря і Вогнезірка допомагають незнайомій королеві захистити її кошенят від лисиці, а потім розповідають їй і волоцюгу Шраму про Небесному племені. Королева Кашка вирішує вступити в відроджене плем'я, але Піщану Бурю злить, що Кашка нічого не робить і чекає, що її будуть всіляко оберігати. Воительница сперечається зі Шрамом, коли той хоче поїсти першим. Після смерті Неба Вогненна Зірка і Піщана Буря проводять безсонну ніч над його тілом. Піщана Буря допомагає відроджувати плем'я: вона водить патрулі і навчає новобранців бойовим прийомам. Також вона тимчасово виконує обов'язки цілителя після того, як коти рятують Трилисницю і її кошенят.

Одного разу на її патруль нападають щури і сильно ранять Чорнобока, одного з воїнів, так що іншим доводиться тягти його в табір. Піщана Буря виходжує його за допомогою Строкатолистої, і кіт починає йти на поправку. Коли Піщана Буря дізнається, що Строкатолиста відвідувала Вогнезірку уві сні, вона моторошно ревнує, але Строкатолиста переконує її, що їй нема чого турбуватися.

Небесне плем'я починає готуватися до боротьби з пацюками, і Піщана Буря розподіляє тренувальні патрулі. Коли Вогнезiрка знаходить Воркотунью, майбутню цілительку племені, Піщана Буря знайомить її з основними травами, продовжуючи стежити за станом Чорнобока. Незабаром щури нападають на Небесний табір, і Піщана Буря біжить попереджати королев і цілительку з Чернобоком про небезпеку, а потім вступає в бій з щурами. Також пізніше вона бореться пліч-о-пліч з Вогнезірка в коморі, повному щурів. Коли в коморі з котів залишаються тільки вони удвох і Злива, Піщаної Бурі доводиться вибирати, кого з двох врятувати, і вона вибирає Вогнезірку, у якого щур бере душу.

Після перемоги над щурами Піщана Буря переконує Вогнезірку, що їм пора повертатися додому. Через три місяця після повернення в Грозовое плем'я у Піщаної Бурі народжуються дві дочки: Білочка і Листячка. Останньою мати дає ім'я на честь Листв'яний Зірки, нової ватажка Небесного племені, і Строкатолистої.

Гроза Ожиновий Зірки

Піщана Буря і Ромашка чистять дитячу. Ожинова Зірка пропонує знайти Ромашці іншого помічника, і Піщана Буря сприймає це як натяк на те, що їй пора в намет старійшин. Сама кішка вважає, що ще сповнена енергії, тому вона відмовляється від пропозиції ватажка.

Одного разу, коли вода в Озері піднімається, Строкатоквiтик зносить хвилею, і щоб врятувати її, Піщана Буря і Ожинова Зірка звільняють від заростей гілка дерева. Піщана Буря і Кротовус притискають своєю вагою один кінець гілки, в той час як інший дотягується до Строкатоквiтик. Ожинова Зірка добирається до кішки, а Піщана Буря і Кротовус разом витягують їх двох на берег разом з палицею.

Під час евакуації Грозового табору Піщана Буря і Дим знаходяться поруч з Голкогріивкою, але потім Ожинова Зірка просить її допомогти Пурди. Однак при підйомі з яру Пурди зривається і падає, а Піщана Буря не встигає його зловити. Пурди зачіпається за кущ, що росте в схилі, і войовниця вистачає його за плече, але їй не вистачає сил його витягнути. Ожинова Зірка велить їй знайти плюща, щоб на ньому опустити Пурди вниз. Операція проходить успішно, і Піщана Буря з Левосвiтом приймають спускається Пурди внизу.

Білка просить матір допомогти Пурди, який відчуває себе негідним їсти їжу племені, оскільки не служив йому як воїн. Кішка погоджується, але також пропонує дати Пурди якесь завдання, щоб той відчув себе потрібним. Пізніше Піщана Буря веде один з мисливських патрулів. Через деякий час войовниця починає кашляти. Після смерті зернушка Піщана Буря вилизує вуха скорботної латаття. Коли Ожинова Зірка сумнівається, що йому робити, він радиться з Піщаної Бурею, питаючи, як би вчинив Вогнезірка але вона просить його не оглядатися на попередника. Тим часом вона продовжує кашляти через життя в холодних тунелях, куди перейшло жити Грозовое плем'я. Вона з'являється також, розповідаючи Пурди історії про молодого Вогненной Зірки і даючи поради Ожиновий Зірці. Коли Грозовое плем'я йде битися, Піщана Буря залишається в тимчасовому таборі. Коли пізніше вона проситься в патруль, Горобець забороняє їй через її кашлю. В цей час до неї підходить Ожинова Зірка і просить її розповісти про Небесному племені, і та відкриває йому історію відродження п'ятого племені воїнів.

Після повернення племені в колишній табір Піщана Буря і Крутобокіе вирішують стати старшими, і Ожинова Зірка проводить церемонію. Поступово кішка виліковується від кашлю і тепер виглядає більш здоровою. Разом з Крутобокая вона приходить на перший після повені Рада і розмовляє з ним про те, хто загинув за минулі кілька місяців.

Цикл "Воїни"

Стань Диким!

Гірчиця - учениця, і її наставником є Буран.

Спершу вважалося, що її батько Палкохвiст був убитий в битві з Жолудя. Коли вона вперше помічає Вогника, то каже йому, що він може побудувати собі гніздо де завгодно, але не поруч з нею. Її кращий друг - Димок. Вони з Гірчицею протягом всієї книги вороже налаштовані до Вогнику, так як в ньому тече кров домашнього. Клубок і Вогник часто згадують її в своїх розмовах.

Гірчиця з Димком хваляться, що вони йдуть на Раду, в той час як інші учні залишаються в таборі. Вона єхидно зауважує, що Синя Зірка, швидше за все, залишить Вогника стежити за хворими. Коли рудий котячий ніс цікавиться у неї, що вона робить з Бураном на тренуванні, кішка з гордістю зауважує, що там її навчають серйозним військовим прийомам.

Коли Левогрив каже, що Вогник разом з Синьої Зіркою піде до Місячним Каменю, Гірчиця і Димок явно незадоволені цим. Пізніше Вогник підходить до купи з видобутком, щоб з'їсти миша але не знаходить там нічого. Палева кішка усміхається і каже , що Димок з'їв дві останні миші. Коли Клубок і Вогник розмовляють вночі, Гірчиця велить їм замовкнути і дати їй поспати.

Галерея

Грозове плем'я

Ватажки

Грiмозірка Warrior Icon.png Совина Зірка Warrior Icon.png Білозірка Warrior Icon.png В'юркозiрка Warrior Icon.png Левозірка Warrior Icon.png В'юнозiрка Warrior Icon.png Світлозірка Warrior Icon.png Сичозірка Warrior Icon.png Вогнянозірка Warrior Icon.png Зоряний Дуб Warrior Icon.png Оленьова Зірка Warrior Icon.png Гострозiрка Warrior Icon.png Сонцезiрка Warrior Icon.png Синя Зірка Warrior Icon.png Вогнезірка Warrior Icon.png Ожинова Зірка

Глашатаї

Блискавкохвiст Warrior Icon.png Лозохвiст Warrior Icon.png Строкотка Warrior Icon.png Зеленоочка Warrior Icon.png Лістопаднічка Warrior Icon.png Насіння Warrior Icon.png Бджолохвiст Warrior Icon.png Плямистий Warrior Icon.png Змiезуб Warrior Icon.png Палкохвiст Warrior Icon.png Левогрив Warrior Icon.png Зiркоцап Warrior Icon.png Warrior Icon.png Буран Warrior Icon.png Крутобiк Warrior Icon.png Білка Warrior Icon.png

Цілителі

Хмарник Warrior Icon.png Кислопик Warrior Icon.png Грушівка Warrior Icon.png Боривітер Warrior Icon.png Овесница Warrior Icon.png Гавакрыл Warrior Icon.png Морошка Warrior Icon.png Гускохвiст Warrior Icon.png Пышновус Warrior Icon.png Строкатолиста Warrior Icon.png Щербата Warrior Icon.png Попiлица Warrior Icon.png Листячка Warrior Icon.png Горобець

Воїни

Кленовниця Warrior Icon.png Вихрогон Warrior Icon.png Мiсяцинниця Warrior Icon.png Анемона Warrior Icon.png Строкатолапа Warrior Icon.png Бiлогривка Warrior Icon.png Гостролап Warrior Icon.png Дрiздовик Warrior Icon.png Частокіл Warrior Icon.png Вiтрогон Warrior Icon.png Дим Warrior Icon.png Бурий Warrior Icon.png Синьоочка Warrior Icon.png Чорнобурка Warrior Icon.png Білохвіст Warrior Icon.png Яролика Warrior Icon.png Тернина Warrior Icon.png Очеретинка Warrior Icon.png Мiдуниця Warrior Icon.png Вуглик Warrior Icon.png Березовик Warrior Icon.png Бiлолапа Warrior Icon.png Довголап Warrior Icon.png Левосвiт Warrior Icon.png Гостролиста Warrior Icon.png Ягідник Warrior Icon.png Мышовус Warrior Icon.png Горішниця Warrior Icon.png Попiлогривка Warrior Icon.png Мiдобока Warrior Icon.png Маківка Warrior Icon.png Голубка Warrior Icon.png Іскра Warrior Icon.png Джміль Warrior Icon.png Скрокатоцвiтик Warrior Icon.png Голкогривка Warrior Icon.png Вишнева Warrior Icon.png Кротовус

Старійшини

Човгун Warrior Icon.png Зяблица Warrior Icon.png Бур'ян Warrior Icon.png Камнiхвiст Warrior Icon.png Вогняносвiтик Warrior Icon.png Кошлат Warrior Icon.png Куцехвiст Warrior Icon.png Горобина Warrior Icon.png Кривуля Warrior Icon.png Безвух Warrior Icon.png Клапоть Warrior Icon.png Рожевохвiстка Warrior Icon.png Горностайка Warrior Icon.png Злотошийка Warrior Icon.png Білосніжка Warrior Icon.png Довгохвiст Warrior Icon.png Пензлик Warrior Icon.png Пурди Warrior Icon.png Піщана Буря Warrior Icon.png Міллі Warrior Icon.png

Зброєносці

Нiжнолапка Warrior Icon.png Горілий Warrior Icon.png Швидколап Warrior Icon.png Копуха Warrior Icon.png Кротик Warrior Icon.png Збiжжянушка Warrior Icon.png Блисточка Warrior Icon.png Вiльхолап

Кошенята

Листочок Warrior Icon.png Лепесточек Warrior Icon.png Плямочка Warrior Icon.png Нічка Warrior Icon.png Туманка Warrior Icon.png Мошка Warrior Icon.png Сніжок Warrior Icon.png Дрiздовушка Warrior Icon.png Гостролисточка Warrior Icon.png Хвоинка Warrior Icon.png Гілочка

Річкове плем'я Warrior Icon.png плем'я Вітру Warrior Icon.png плем'я Тіней Warrior Icon.png Небесне плем'я Warrior Icon.png Зоряне плем'я Warrior Icon.png Похмурий лісШаблон:Персонажі ГП

Випадкова вікі